نسخه چاپيارسال به دوستان چرا رستگار حواشی رخ داده در جودو را یک پروسه می‌داند؟ روشنایی: به اتحادیه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
چرا رستگار حواشی رخ داده در جودو را یک پروسه می‌داند؟
روشنایی: به اتحادیه جودوی آسیا شکایت کردم تا حقم را بگیرم/باید با قمی برخورد شدید شود

داور مضروب مسابقات جودوی جام رمضان گفت: هدفم از طرح این شکایت به اتحادیه جودوی آسیا رسیدن به حق و آبرویم است.

خبرگزاری فارس: روشنایی: به اتحادیه جودوی آسیا شکایت کردم تا حقم را بگیرم/باید با قمی برخورد شدید شود

، اواخر ماه مبارک رمضان در حاشیه برگزاری مسابقات جودوی استان تهران حسن روشنایی، داور مسابقات جام رمضان توسط امیر رضا قمی، مورد ضرب و شتم قرار گرفت. هیات تهران بلافاصله پس از این ماجرا جلسه کمیته‌ انضباطی تشکیل داد و امیر قمی که در زمینه حمله به داوران و ایجاد بی‌نظمی در مسابقات سابقه دار بود را به مدت یک سال از حضور در مسابقات محکوم و جریمه کرد. فیلم درگیری که در حاشیه مسابقات رخ داده توسط برخی از افراد به فدراسیون جهانی ارسال شده است. البته حسن روشنایی نیز اتفاقات رخ داده در جام رمضان را به مسئولان فدراسیون جهانی گزارش داده است.

رئیس فدراسیون جودو در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد که برخی از اعضای ایرانی که با اتحادیه جودوی آسیا کار می‌کنند مسائل جودوی ایران را به فدراسیون جهانی و اتحادیه آسیا خبر می‌دهند و ما این گونه رفتار‌ها را محکوم می‌کنیم.

حسن روشنایی در واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون جودو اظهار کرد: محمد درخشان، رضا نصیرنژاد و بنده سه ایرانی هستیم که با اتحادیه جودوی آسیا کار می‌کنیم و نفر چهارمی هم وجود ندارد. رئیس فدارسیون جودو، مسائل رخ داده برای آرش میراسماعیلی، درگیری در جام رمضان، حضور دو جودوکار در لبنان را به هم ارتباط می‌دهد و آن را یک پروسه می‌داند. متاسفانه به جای اینکه رئیس فدراسیون با این قضایا به شکل منصفانه و مسئولانه برخورد کند، اتفاقات گذشته را به درگیری جام رمضان ارتباط می‌دهد.

وی افزود: اگر مسئولان فدراسیون مدعی هستند که ما اتفاقات جودوی ایران را به اتحادیه آسیا خبر می‌دهیم مستنداتشان را ارائه کنند و ما نیز حاضریم در دادگاه جوابگو باشیم. درگیری که در جام رمضان رخ داده را رسانه ملی نشان داده و حالا نظر مردم نسبت به جودو تغییر کرده است. رستگار به جای اینکه اتفاقات رخ داده در جام رمضان را پایان دهد، آگاهانه یا ناآگاهانه از شخص ضارب دفاع می‌کند.

روشنایی در ادامه گفت: هفدهم شهریور ماه در مسابقات جام رمضان درگیری رخ داد که امیر قمی بنده را مورد ضرب و شتم قرار داد و مسئولان فدراسیون مدعی هستند که او را محروم کرده‌اند، اما قمی 33 روز بعد از درگیری که رخ داد کلاس‌های مربیگری خود را در سالن شهید افراسیابی ادامه داد.

روشنایی در مورد شکایت خود به اتحادیه جودوی آسیا گفت: زمانی که در ایران دیدم مسئولان فدارسیون به اتفاقات رخ داده اهمیت نمی‌دهند ناچار شدم به اتحادیه جودوی آسیا شکایت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسائل داخلی کشور به اتحادیه جودوی آسیا ربط دارد یا خیر، گفت: در فوتبال زمانی که یک اتفاق برای فوتبالیست رخ می‌دهد برای رسیدن به حقش به فدارسیون فوتبال کشورش شکایت می‌کند و در صورتی که به کارهای او رسیدگی نشود ناچار است برای رسیدن به حقش به فیفا شکایت کند تا به مشکلات او رسیدگی شود، حالا من هم به اتحادیه جودوی آسیا شکایت کردم تا به مشکلاتم رسیدگی شود. ما در هیچ کجای دنیا ندیده‌ایم که یک داور توسط مربی مورد ضرب و شتم قرار بگیرد.

روشنایی در مورد اینکه تمام فعالیت‌های وی در فدارسیون جودو و تیم ملی تعلیق شده است، گفت: پیش از اینکه در جام رمضان درگیری رخ دهد بنده به عنوان مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون فعالیت می‌کردم، اما بعد از بازگشت مسئولان فدراسیون از مسابقات قهرمانی جهان تمام فعالیت من در تیم ملی کاتا و فدارسیون جودو به علت پیگیری مشکلاتم از طریق اتحادیه شورای آسیا تعلیق شد.

داور مضروب مسابقات جام رمضان خاطرنشان کرد: هدفم از طرح این شکایت رسیدن به حقم است و به دنبال آبرویم هستم. مسئولان فدارسیون باید به شدت با امیر قمی برخورد کنند. متاسفانه در طول این مدت رئیس کمیته داوران سکوت کرده و دلیل اینکه چرا هیچ اظهار نظری نکرده است را نمی‌دانم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 167
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 13140616
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7